نقد و بررسی کتاب مدیریت برند با رویکرد برنامه ریزی
سخنرانان : دکتر سید حمید خداداد حسینی ( مترجم ) – دکتر الهام علی اکبر ( منتقد ) – دکتر مهدی مددخانی ( منتقد )
زمان : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵
انجمن علمی بازاریابی ایران در سال ۱۳۹۰ به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینههای بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل گردید.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی (یوسفآباد)، بالاتر از خیابان ۴۹، پلاک ۴۵۱، ساختمان پزشکان ۵۰۱، طبقه ۳، واحد ۸
تلفن: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۷۳
ایمیل: isma.organization@gmail.com