خبرنامه شماره ۲۱ انجمن علمی بازاریابی ایران - سال ۱۴۰۲

به نام یگانه معلم هستی
جهان و به خصوص کشور عزیزمان ایران در سنوات اخیر با ناملایمات بسیار اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی مواجه شده و وجود جنگ های روسیه و اوکراین و حمله اسرائیل به غزه مزید بر علت گردیده و بر تاثیر مخرب این ناملایمات افزوده است.و در این میان فلسفه وجودی سازمانهای مردم نهاد همچن انجمن های علمی با عملکردی همراستا با کاهش این ناملایمات و توسعه مشارکت های عمومی در رفع و حل مشکلات و بهبود بستر های امید آفرین میتواند بازوان اجرائی موثری برای دولت ها و نهادها و سازمان های رسمی بشمار آیند.
از این رو انجمن علمی بازاریابی همواره در تلاش است با توسل به برخی رویه های تجربه شده علمی و عملی در حوزه توان عملکردی خود به بهبود فضای کسب و کارها همیاری و مساعدت رساند.
 • آشنایی فعالان کسب و کار ها با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای اجرائی در توسعه بازارهای هدف
• مرتبط نمودن ارکان اجرائی در حوزه بازاریابی با سازمان های بین المللی مرتبط از جمله icc
• ایجاد گفت و گو های بین رشته ای در راستای دانش گستری عمومی
• ایجاد بستر مناسب برای تعاملات صاحب نظران،اساتید و دانشجویان در راستای بهره جویی از توان متقابل در راستای حل معظلات پیش رو
• ارائه همکاری‌های پیش‌گیرانه در خصوص تاثیر تغییرات محیطی نامطلوب بر فضا های کسب و کار
• تلاش برای ایجاد ویژند های برند های منطقه ای محصولات ایرانی و…
جملگی در چهارچوب رسالت و اهداف بنیادین این انجمن قرار گرفته است.به همین جهت و در راستای تحقق اهداف متعالی مدنظر،انجمن از هرگونه همکاری و همیاری استقبال می نماید.
وجود شعب در استانهای مختلف شبکه ای به گستردگی تارنمائی عظیم،موثر و تخصصی را برای توسعه بخش های مختلف صنعت،کشاورزی،بازرگانی و غیره فراهم آورده که به مدد آن انجمن به بالاترین مرجع تخصصی علمی بازاریابی کشور مبدل گردیده است.
انجمن را حلقه مفقوده بین بخش خصوصی و دولتی میدانیم که با بازیگری آحاد خانواده بزرگ بازاریابی کشور قادر است از طرفی به باروری و تحقق ایده ها و یافته های جدید شرکت های نوپا کمک نماید و از طرف دیگر به جهانی سازی شرکت های بزرگ رهنمون شأن نماید.
لذا امیدداریم،با وایرال شدن دستاورد های اجرائی و علمی انجمن از طریق همه دوستداران حوزه بازاریابی در سال پیش رو از مساعدت و معاضدت یکپارچه همه خانواده عظیم مان برخوردار گردیم.

آخرین تحولات انجمن

طراحی وب سایت جدید

وب سایت جدید با امکانات بسیار مناسب تر برای تمامی اعضا ایجاد گردید. از جمله امکانات ایجاد شده سیستم ثبت نام و عضویت آنلاین و خبرنامه الکترونیکی است.

ایجاد سیستم عضویت و تمدید آنلاین

این سیستم جهت رفاه بیشتر تمامی اعضا و افرادی که قصد عضویت را دارند ایجاد گردید و به راحتی امکان انجام تمامی فعالیت خا را به صورت آنلاین ایجاد کرده است.

کد دیجیتالی عضویت

کد دیجیتالی عضویت خدمت جدید انجمن می باشد که برای تمامی اعضا ایجاد گردیده تا به راحتی مدت اعتبار کارت عضویت و از استعلام عضویت خود را بگیرند

سیستم پاسخگویی آنلاین

سیستم پاسخگویی آنلاین در وب سایت انجمن ایجاد گردیده است تا افراد به راحتی در تمامی ساعات بتوانند فعالیت های خود را پیگیری نمایند

ایجاد کمیته های تخصصی جدید

کمیته های تخصصی جدید برای انجام امور انجمن با استفاده از فعالیت های به روز تر ایجاد گردیده است.کمیته های دانشجویی و خدمات آنلاین از جمله آن ها است

سیستم دوره های آنلاین

یک وب سایت مجزا در حال طراحی است تا سیستم آموزشی آنلاین انجمن بازاریابی برای تمامی اعضا ایجاد گردد تا از این امکانات استفاده نمایند.

تفاهم نامه های انجمن

آزمون تایید صلاحیت

آزمون تأیید صلاحیت مدرسان، مشاوران و محققان بازاریابی در انجمن علمی بازاریابی  آزمون تأیید صلاحیت  انجمن علمی بازاریابی ایران تحت نظر وزارت علوم،  صورت هماهنگ در تمامی شعب انجمن در سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

این آزمون از بین اعضای پیوسته انجمن صورت گرفته است.. این آزمون در دو مرحله برگزار گردید. آزمون اول به صورت تستی و به شکل آنلاین و در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول، از عزیزان برای مصاحبه دعوت به عمل آمد.

فعالیت های انجمن در سال ۱۴۰۲