به نام یگانه معلم هستی

تنش بین بهترین ها در مقابل روشهای آینده موضوعی است که دامن گیر همه علوم من جمله علم بازاریابی است. بازاریابان از جامعه علمی مرتبط انتظار دارند که هم، راه حل هایی برای امروز و هم، راه حل هایی برای فردا ارائه نمایند و این خواسته مهم به جهت عدم توجه توسط دانشگاه ها به شکل کاملاً آگاهانه مورد توجه انجمن های علمی بالاخص انجمن علمی بازاریابان ایران قرار گرفته و در تلاش است تا با برگزاری رویدادهای علمی و عملی، صدا و نیروی محرکه ای در راستای پاسخگوئی به این مطالبه بحق بازاریابان باشد. موسسین و هیأت مدیره انجمن رهبرانی داوطلبانه اند که چشم انداز تأثیرگذاری بر رویکردهای موفق در حوزه پاسخگوئی به سوال مطرح شده را ایجاد نموده اند و بر آنند تا با به کارگیری تمام ظرفیتهای اعضا محترم و جامعه علمی کشور و هچنین تعامل با نهادهای علمی سایر کشورها، پاسخگوی نیازهای واقعی کسب و کارهای ایرانی باشند.

لذا برای نیل به این هدف والا، انجمن در مرحله نخست بر این اهتمام است تا روزی را به عنوان روز بازاریابی با همیاری شورای محترم انقلاب فرهنگی در تقویم ملی گنجانیده و در راستای شکاف های موجود بین کسب و کارها و دانشگاه و مراکز علمی نقش حلقه متصله را ایفا نماید.

برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی، کمک و مشاوره و انجام پژوهش های مرتبط در این حوزه که عمدتا کمتر مورد توجه بخش های حرفه ای کشور بوده اند نیز از جمله اقدامات فصل گذشته انجمن شمرده می شود و این مهم در سایه همکاری و مساعدت بزرگان داخلی و خارجی این حوزه آغاز گردیده اند.

امیدواریم با مساعی و مشارکت شما عزیزان به انجام توام با کمال منتهی گردد.

دریافت فایل خبرنامه ۱۷ انجمن علمی بازاریابی ایران – بهار ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *