سخن نخست

به نام خداوند عشق و امید؛ بازاریابی علم و هنر هر چقدر نزدیکتر شدن به مشتریان است؛ اگر همین تعریف را مدنظر قرار دهیم، وظیفه‌ی انجمن علمی بازاریابی ایران است که با ارائه‌ی گزارش منظم به اعضای محترم، ایشان را در جریان فعالیت‌ها قرار دهد. در این شماره‌ی خبرنامه، مطلع می‌شویم که انجمن در صدد برگزاری همایش مدیریت کسب و کار است که دبیر علمی این همایش، دکتر وحید ناصحی‌فر، عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علامه‌طبابایی (و رئیس دومین دوره‌ی هیأت مدیره‌ی انجمن) می‌باشند و اعضای کمیته‌ی علمی آن از دانشگاه‌های مختلف انتخاب شده‌اند. در خصوص این همایش، در شماره‌ی بعدی خبرنامه و همچنین سایت انجمن، اطلاع‌رسانی‌های بیشتر صورت خواهد گرفت. دکتر فاریابی از اساتید فعال خطه‌ی آذربایجان سربلند ایران که مسئولیت راه‌اندازی شعبه‌ی آذربایجان شرقی را بر عهده دارند و دکتر عسگری که مید شعبه‌ی مازندران هستند، مصاحبه‌های خوبی را انجام داده‌اند. گزارشی از کارگروه واژه‌گزینی بازاریابی را نیز ملاحظه می‌کنید در همین جا از اعضای محترم کارگروه به خاطر حضور مرتب در جلسات تشکر می‌کنم. یکی از کارهای ارزشمند انجمن، تجلیل از بزرگان حوزه‌ی کسب و کار است. در همین راستا، به مناسبت روز معلم طی جشن باشکوهی از خدمات علمی و اجرایی استاد منصور مجدم قدردانی شد. این نشست صمیمی با همکاری انجمن مدیریت اجرایی ایران و آموزشگاه بازارسازان برگزار شد. و در نهایت یاد یار آسمانی شده‌ی حوزه نشر کتب بازاریابی، استاد سینا قربانلو را که در روزهای پایانی سال قبل به دیار باقی شتافتند، گرامی داشته‌ایم. همچنین اخبار مرتبط با فعالیت‌های انجمن و اخبار حوزه بازاریابی را در این شماره می‌خوانید. یادآور می‌شوم انجمن علمی بازاریابی ایران متعلق به تمام اعضای خانواده‌ی بازاریابی است. لذا درخواست می‌کنم با عضویت حقوقی و حقیقی، در بزرگتر شدن این خانواده و در نتیجع گسترش خدمات آن همراهی‌مان کنید.

پرویز درگی؛

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران

دریافت فایل PDF خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *