به نام خداوند عشق و امید؛

بازاریابی علم و هنر هرچه نزدیک شدن به مخاطبان هدف است و این نزدیکی در دو بُعد دسترسی و احساسی پیگیری می شود. مخاطبان هدف انجمن علمی بازاریابی ایران خانواده ی بزرگ بازاریابی کشور هستند، در حال حاضر انجمن با فعال سازی ده شعبه در استانهای مختلف و حضور مرتب در کنفرانسها و سمینارها، صدا و سیمای ملی و مراكز استانها و… از اعتبار قابل قبولی برخوردار شده است و درجه ی انجمن در کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم از رشد چشمگیری برخوردار بوده اند. تفاهمنامه با مراکز معتبر رو به افزایش است. آخرين آن عقد تفاهمنامه همکاریهای مشترک با خانه ی کتاب است. تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت علمی و اساتید مرتبط با حوزه های بازاریابی در قالب هیات علمی و مؤسس و اعضای شعبه ها با انجمن همکاری دارند. تعداد سمینارهای آموزشی در استانها که با مشارکت انجمن برگزار میشوند رو به افزایش است. امید است بتوانیم با گسترش این فعالیتها ساماندهی خوبی در این ارتباط داشته باشیم. ارتباط انجمن با شورای انجمن های علمی وزارت علوم و اتحادیه انجمنهای علمی فناوری نواوری و تجاری سازی در حد شایسته ای است. آزمونهای تعیین صلاحیت بصورت مرتب برگزار می شوند و همه ي اینها مستلزم فعالیت و وقت گذاري است. انجمن دست همه ی اعضای خانواده ی بزرگ بازاریابی ایران را به گرمی می فشارد و از همه ی آنها تقاضا دارد با عضویت در انجمن و مشارکت در فعالیتها در گسترش این سهم ایفای نقش کنند. می دانیم راهی طولانی در پیش داریم، می دانیم این خانواده می تواند در توسعه ی کشور عزیزمان ایران نقش حائز اهمیتی داشته باشد، پس باید بهتر و بیشتر کار کنیم. فضای همدلی غیرهمفکر فر به فرد می دانید این خانواده می تواند در توسعه ی کشور عزیزمان ایران نقش حائز اهمیت داشته باشد. پس باید بهتر و بیشتر کار کنیم. الشاي شمالی غیرهمفكر مي تواند ما را به سر منزل مقصود برساند. در تاریخ ۹۸/۰۷/۳۰ مجمع انجمن علمی بازاریایی ایران در محل دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود. در مجمع گزارشی جامع را خدمت عزیزان اعضای پیوسته به مراحل عضویتشان را کامل کرده اند (تکمیل مدارک و پرداخت حق عضویت و..) ارائه می کنم. جا دارد از زحمات همه ی عزمان که در این دوره زحمات زیادی را متحمل شدند خصوصاً استاد عزیز سرکار خانم دکتر دهدشتی شاهرخ و اقای دکتر هرمز مهرانی که نهایت همکاری را داشتند و تمام رؤسای شعبه ها و همکارانشان تشکر و قدردانی کنم. تقدير شایسته ام از جناب اقای غلامی مدیر پرتلاش روابط عمومی انجمن است که بدون هیچ گونه چشمداشت مالی از نهایت ظرفیت فكري و رسانه ای هایشان برای انعکاس اخبار انجمن استفاده کردند، می باشد. همجنین تقدیر و تشکر می کنیم از زحمات دکتر عسگری که علاوه بر بار مسئولیت شعبه مازندران مسئولیت کمیته بین الملل را هم پذیرفته اند و قطعا شاهد شکوفایی این بخش هم خواهیم بود. اساتید، مدیران، دانشجویان کارشناسان و تمام سروران عزيز عضو انجمن تفاضا دارم از هر طريق ممکن در شناساندن شایسته انجمن به سایرین کوشا باشید. انجمن خانه ی همه ما اهالی بازاریابی ایران است. می دانم با تلاش جمعی جایگاه انجمن در آینده ی ایران سربلند بسیار رفیع خواهد بود. فقط باید عالم عامل عاشق باشیم و به جای نفرين فرستادن بر تاریکی شمعی روشن کنیم و با تشویق زحمتکشان فضا را برای رشد و تعالي باز کنیم. چشم مخصوص تماشاست خدا می داند و تماشای تو زیباست خدا میداند دل من این همه بیهوده نگرد خانه دوست همین جاست خدا می داند من از اظهارنظرهای دلم فهمیدم عشق هم صاحب فتواست خدا می داند غضب الوده نگاه مکنید ای مردم دل من مال شماهاست خدا می داند  

پرویز درگی                                            

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران                        

 

دریافت فایل خبرنامه شماره ۱۰ – تابستان ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *