تصویب برنامه اجرایی سال ۱۳۹۹ انجمن علمی بازاریابی ایران

از سوی انجمن علمی بازاریابی ایران در سال نود و نه شاهداجرای بیست و پنج مورد برنامه اجرایی در حوزه‌ی اهداف این انجمن خواهیم بود.

پروفسور وظیفه دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران با اعلام این خبر افزود : این تصمیم در نخستین جلسه هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران در دوره جدید با حضور اعضای جدید آن اتخاذ گردید .
وی گفت : در این جلسه با راه اندازی و تاسیس مجله علمی _ پژوهشی در حوزه بازاریابی موافقت بعمل آمد.

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران از دیگر مصوبه های این جلسه را برگزاری آزمون تایید صلاحیت علمی بازاریابی ایران روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه نود و نه اعلام کرد و افزود : درجلسه هیات مدیره با پیشنهاد عضويت حقوقی شرکت ” توسعه تجارت دیبا ” موافقت بعمل آمد.
پروفسور وظیفه دوست در ادامه اظهار داشت : مقرر شده است با بانکهای مهم جهت انجام فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی ومشاوره ای مکاتبه و پیگیری های لازم صورت گرفته است .

وی همچنین از اختصاص سالن جهت سخنرانی‌ها از سوی دانشگاه علامه، دانشکده مدیریت و حسابداری ماهی یکبار به انجمن علمی بازاریابی ایران و انعقاد تفاهم نامه با خانه کتاب خبر داد.

در پایان یادآور می‌شود نخستین جلسه هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران با حضور پروفسور حسین وظیفه دوست، مهندس حمید مسگر پور، پروفسور علی صنایعی، دکتر حمید خداداد حسینی و دکتر زهره دهدشتی شاهرخ در محل دفتر مرکزی انجمن برگزار شد.

روابط عمومی انجمن علمی بازاریابی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *