وبینار نسبت طلایی و کاربرد آن در بازاریابی
تاریخ نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶
سرفصل ها : ماهیت عدد فی و نمود آن در جهان هستی – کاربرد آن در تبلیغات و بسته بندی – کاربرد آن در بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت – جایگاه آن در رفتار مصرف کننده
انجمن علمی بازاریابی ایران در سال ۱۳۹۰ به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینههای بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل گردید.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی (یوسفآباد)، بالاتر از خیابان ۴۹، پلاک ۴۵۱، ساختمان پزشکان ۵۰۱، طبقه ۳، واحد ۸
تلفن: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۷۳
ایمیل: isma.organization@gmail.com