به نام یگانه معلم هستی در حالی که تابستانی میشویم که کسب و کارها از رونق بیشتری نسبت به گذشته برخوردار میشوند انجمن نیز ضمن کسب دستاورد های علمی بالنسبه مطلوب با برنامه ریزی های انجام شده افق روشنی را با برگزاری همایش های بین المللی پیش رو ترسیم می نماید. از جمله این کنفرانس ها و همایش ها اولین کنفرانس بین المللی بازار یابی دیجیتال بانکی می باشد که مقرر گردید در تاریخ ۵ آبان ماه برگزار گردد. علاوه بر این با فروکش کردن کرونا و افزایش واکسیناسیون فعالیت های حضوری انجمن و شعب در حال افزایش است. رویکرد انجمن در توسعه نگرش بازاریابی در دنیای کسب و کارهای داخلی علیرغم وجود تحریم ها توسعه فعالیت های بین المللی باهمکاری اعضای محترم هیات مدیره و خانواده بزرگ بازاریابی کشور با روزنه های امید بسیار همراه بوده است. به همین جهت سعی بر آن است تا جهت گیری انجمن به سوی آموزش های بین المللی و آموزشهای مهارتی متناسب با تغییرات کسب و کارها معطوف گردد. امری که می طلبد تا انمجمن با نهاد های مالی و مجموعه های تامین سرمایه و بازار سرمایه رابطه ای عمیق وگسترده ای ایجاد نماید . در دنیایی که ارز های دیجیتال در کنار بازار یابی دیجیتال تغییرات کسب و کاری زیادی را در ایران ایجاد نموده اند.صاحبان کسب و کارها به عنوان یک الزام بایستی به سمت تغییرات کسب و کارهایشان در این راستا متمایل گردند . بسیاری از کسب و کارها هنوز در چهارچوب قوانین سنتی باقی مانده اند و یقینا در این صورت کوتاهی عمرشان قابل پیش بینی است بر این اساس انجمن علمی بازاریابی باتوجه به رسالت خود برآن است تا با همکاری سایر انجمن ها و نهادهای مردم نهاد بستر مناسبی در راستای تغییر ریل این کسب و کارها ایجاد نماید. سخن اخر این است که انجمن با اهتمام به هم افزایی درونی وبهره گیری از توان داخیلی وخارجی کشور بر آن است تا تحول گرا بوده وبراساس آینده پژوهی و آینده نگری در چهارچوب رسالت خود تغییر ساز و ایفاگر نقش بنیادین در این حوزه باشد تاچنین گردد.

دریافت فایل خبرنامه ۱۸ انجمن علمی بازاریابی ایران – تابستان ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *