به نام خداوند عشق و امید؛ زمستان ۹۷ هم به اتمام رسید با تمام اتفاقات خوشایند و ناخوشایند. در فصل زمستان سال ۱۳۹۷ یکی از بزرگان حوزه مدیریت بازرگانی کشور به دیار باقی شتافتند. استاد منصور مجدم که افتخار شاگردی و سپس دستیاری ایشان را داشتم بزرگمردی در عرصه تدریس ،مشاوره و مدیریت بنگاههای بزرگ اقتصادی داخل و بین المللی بودند که آسمانی شدند. • در این فصل راه اندازی شعبه های انجمن علمی بازاریابی ایران در استانها شدت گرفت به نحوی که هم اکنون در استانهای تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی ،اصفهان، گلستان و کردستان با حضور اساتید و فعالان حوزه بازاریابی ،شعبه داریم ضمن این که در مازندران علاوه بر شعبه نسبت به افتتاح نمایندگی رامسر هم اقدام شد. • انجمن در کنفرانس و سمینارهای مختلف حضور فعال دارد و مجامع مختلف برای برگزاری رویدادهای علمی با انجمن تماس می گیرند و درخواست همکاری دارند. *کار گروه واژه گزینی بازاریابی در سال نود و هفت با حضور اساتید عزیز متشکل از دکتر روستا ، دکتر ابراهیمی،دکتر وظیفه دوست ،دکتر دهدشتی دکتر امیرشاهی، دکتر صنایعی ،دکتر خداداد حسینی و دکتر حقیقی و اینجانب برگزار شد و در بهار سال ۱۳۹۸ اولین واژه های مصوب این کارگروه در کتاب سال فرهنگستان زبان و ادب فارسی چاپ خواهند شد. *طی تفاهم نامه ای که با دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی منعقد کردیم منبعد ماهیانه یک سمینار و نشست علمی در محل این دانشکده از سوی انجمن با همکاری انجمن مدیریت اجرایی ایران برگزار خواهد شد.گزارش اولین سمینار که با سخنرانی سرکار خانم دکتر دهدشتی مدیر محترم گروه بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی و نایب رئیس انجمن و اینجانب برگزار شد را در خبرنامه می خوانید. *با یکی از برنامه های صدا و سیما تفاهم نامه ای منعقد کردیم که با همکاری انجمن برنامه های مرتبی را در رادیو و تلویزیون داشته باشیم هر چند حضور اینجانب کما فی السابق در برنامه هایی نظیر صبح بخیر ایران شبکه یک سیما و رادیو اقتصاد و رادیو جوان ادامه دارد. * می دانیم که در سال ۱۳۹۸ با فراز و نشیب های سنگین در حوزه اقتصاد و کار و کسب ایران همراه خواهیم بود اما خانواده بزرگ بازاریابی با همدلی در خانه انجمن علمی بازاریابی ایران گرد هم آمده اند تا یاری گر دانشگاه و بنگاههای اقتصادی برای توسعه یافتگی بیشتر ایران سربلند فعال باشند. * ما دست همه عزیزانی که آماده حضور و کمک به این حرکت بزرگ هستند را به گرمی می فشاریم.

پرویز درگی؛

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران

 

دریافت فایل PDF خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *