مسابقه علمی ماهیانه انجمن علمی بازاریابی ایران

مسابقه علمی ماهیانه انجمن علمی بازاریابی ایران

✅طبق مصوبه هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران، مقرر شد در هر ماه یک مسابقه علمی میان اعضای انجمن برگزار شده و به سه نفر که بهترین پاسخ را ارائه کنند جوایزی تعلق گیرد.

🎯 مسابقه آذر ماه:
۱-چگونه بازار خود را بخش بندی می کنیم؟
۲-تفاوت تحقیقات کیفی و کمی چیست؟
۳-تفاوت قیمت گذاری رسوخ در بازار با روش خامه گیری چیست؟
.
📣مهلت ارسال پاسخ ها تا ۹۷/۹/۳۰
برندگان در پایان هفته اول ماه آینده مشخص خواهند شد.

جایزه آذرماه:
یک سال حق عضویت رایگان در انجمن علمی بازاریابی ایران
پاسخ های خود را به آدرس تلگرامى anjoman_bazaryabi@ ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *