خبرنامه شماره ۱ انجمن علمی بازاریابی ایران

خبرنامه شماره ۱ انجمن علمی بازاریابی ایران

سخن نخست

به نام خداوند عشق و امید؛

در دوران فعالیت هیأت مدیره‌ی جدید انجمن علمی بازاریابی ایران، بنا داریم هر فصل، خبرنامه‌ی انجمن را منتشر کنیم و علاوه بر سایت، از این طریق هم با همراهان عزیز خصوصا اعضای محترم انجمن در ارتباط باشیم.

صمیمانه از تمام اهالی بازاریابی ایران که طبق اساسنامه شرایط پیوستن به انجمن را دارند، تقاضا می‌کنم به این خانواده‌ی بزرگ بپیوندند و ما را در مسیر و راهی دشوار و زیبا که در پیش داریم، کمک کنند.

تقاضا می‌کنم با تکمیل پرسشنامه‌ای که در خبرنامه نیز آمده است، ما را در بهره‌گیری از اطلاعات بهتر و بیشتر کنید.

دنیای امروز، دنیای همکاری و با هم بودن است؛ ما دست تمامم عزیزان را در سراسر کشور عزیزمان و حتی خارج از کشور می‌فشاریم و آمادگی انجمن را جهت هرچه بزرگتر شدن و پویاتر شدن این تشکل علمی و اجرایی اعلام می‌داریم.

در پایان بر خود لازم می‌دانم صمیمانه از زحمات هیأت مدیره قبلی، بویژه رئیس پیشین انجمن علمی بازاریابی ایران، جناب آقای دکتر حسین وظیفه دوست، قدردانی کنم. امیدوارم همه‌ی ما همواره عالم عاشق باشیم.

پرویز درگی؛

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران

دریافت فایل PDF خبرنامه

تکمیل پرسشنامه

در این شماره خبرنامه خواهید خواند…

  • اهداف انجمن در یک نگاه
  • خدمات انجمن
  • آشنایی با فعالیت‌های کارگروه تخصصی واژه‌گزینی بازاریابی
  • دکتر حسین وظیفه دوست: نظام بازاریابی ایران شکل می‌گیرد
  • انجمن علمی بازاریابی ایران و انجمن مدیریت اجرایی ایران برگزار کردند: همایش کاربرد زبان صورت در کسب و کار
  • مراسم بزرگداشت پروفسور مسعود حیدری
  • بازار خبر
    • جایزه طراحی سال برای ایکیا
    • کوکاکولا و بازاریابی فریبکارانه
    • مزرعه‌ی بادی ایکیا در کانادا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *