بلاگ

خبرنامه شماره ۵ – بهار ۱۳۹۷

سخن نخست به نام خداوند عشق و امید؛ بازاریابی علم و هنر هر چقدر نزدیکتر شدن به مشتریان است؛ اگر همین تعریف را مدنظر قرار دهیم، وظیفه‌ی انجمن علمی بازاریابی ایران است که با ارائه‌ی گزارش منظم به اعضای محترم، ایشان را در جریان فعالیت‌ها قرار دهد. در این شماره‌ی خبرنامه، مطلع می‌شویم که انجمن در صدد برگزاری همایش مدیریت کسب و کار است که دبیر علمی این همایش، دکتر وحید ناصحی‌فر، عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علامه‌طبابایی (و رئیس دومین [...]

روش‌های تامین مالی برای بنگاه‌های اقتصادی

روش‌های تامین مالی برای بنگاه‌های اقتصادی سخنران: استاد ملیحه موذن قمصری زمان: یکشنبه، ۲۴ تیرماه، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ مکان: خیابان آزادی، بین مترو شادمان و خیابان بهبودی، کوچه شاهین، پلاک ۶، طبقه ۳، آموزشگاه بازارسازان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایید. تلفن: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۷۳ - سرکار خانم رحیمی شهریه: ۱۵۰،۰۰۰ تومان - ثبت نام برای اعضای انجمن علمی بازاریابی ایران و انجمن مدیریت اجرایی ایران رایگان است.

اولین همایش وظایف و مسئولیت‌های مدیران شعب در شرکت‌های پخش

اولین همایش یک روزه وظایف و مسئولیت‌های مدیران شعب در شرکت‌های پخش با سخنرانی پرویز درگی، رییس انجمن علمی بازاریابی ایران و محمد اسماعیل قدس، شوالیه پخش ایران و رئیس هیئت مدیره کارخانه دلپذیر و مدیر عامل شرکت پخش پگاه مکان: آموزشگاه بازارسازان زمان: پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۷ جهت رزورو با شماره‌های ۶۶۰۲۸۴۰۱ الی ۴ تماس حاصل فرمایید. اعضای انجمن علمی بازاریابی ایران ۲۰٪ تحفیف دریافت خواهند کرد.

خبرنامه شماره ۴ – زمستان ۱۳۹۶

سخن نخست به نام خداوند عشق و امید؛ نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار... سال ۱۳۹۶ با تمام فراز و نشیب‌هایش به اتمام رسید و سال ۱۳۹۷ آغاز می‌شود. در سمیناری که به جهت پیش‌بینی‌های اقتصادی سال نو در تاری ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ داشتم، دیدگاه‌های خودم و توصیه‌هایم را به بنگاه‌های اقتصادی ارائه کردم، فقط اینقدر بگویم که سال آینده، سیاسی‌ترین سال اقتصادی در تمام سال‌های پس از انقلاب برای کشور عزیزمان خواهد بود. سالی که به احتمال فراوان برجام [...]

همایش بزرگ چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال ۹۷

همایش بزرگ چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال ۹۷ و توصیه های کاربردی برای شرکتهای ایرانی در ۲۴ اسفند ماه جاری و با سخنرانی ۷ استاد برجسته برگزار میشود. دیدگاه واقع‌بینانه از اکنون و آتیه اقتصاد، شاید مهمترین حلقه از زنجیره تصمیم‌گیری در کار و کسب ها و فعالیت‌های اقتصادی باشد. ازین رو، آموزشگاه بازارسازان یکی از اعضای گروه TMBA در سمیناری تحت عنوان « چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال ۹۷ و توصیه های کاربردی [...]

غرفه مشترک دو انجمن در اولین نمایشگاه توسعه کار و کسب در خاورمیانه

حضور آقایان دکتر درگی و دکتر وظیفه دوست ریاست انجمن علمی بازاریابی و ریاست انجمن مدیریت اجرایی ایران در غرفه مشترک دو انجمن در اولین نمایشگاه توسعه کار و کسب در خاورمیانه - نمایشگاه بین المللی ایران

مستر کلاس پارادایم های موفقیت در کسب و کار

با سخنرانی جناب آقای دکتر پرویز درگی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران در اولین نمایشگاه توسعه کار و کسب در خاورمیانه - نمایشگاه بین المللی تهران

همایش آموزشی مدیریت تجربه مشتری

یاران و اعضای محترم انجمن همایش آموزشی مدیریت تجربه مشتری برگزار می گردد که: سخنران : دکتر محمد بلوریان تهرانی زمان : یکشنبه ۱۷ دی ماه ۹۶، ساعت ۱۶ مکان: تهران، میدان پونک، خیابان عدل، سالن همایش پارک آموزش ترافیک شهرداری منطقه۵5  **برای اعضای انجمن علمی بازاریابی ایران و دانشجویان عزیز رایگان و سایر شرکت کنندگان  ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال، (صد هزار تومان)

خبرنامه شماره ۳ – پاییز ۱۳۹۶

سخن نخست به نام خداوند عشق و امید؛ خدای قادر را شاکرم که در دوره‌ی جدید انجمن علمی بازاریابی ایران به صورت مرتب با تهیه‌ی خبرنامه‌ی فصلی، فعالان حوزه‌ی بازاریابی را در معرض فعالیت‌ها و اخبار قرار می‌دهیم. از تمام بزرگان و عزیزانی که در این مسیر تشویق‌مان می‌کنند و یاری‌مان می‌کنند، سپاسگزارم. در دوره جدید، بنا داریم در هر ماه در یک نشست آموزشی از زحمات یکی از پیشکسوتان حوزه‌ی بازاریابی و فروش قدردانی کنیم. خوشبختانه حضور انجمن در رویداد‌های مختلف مورد [...]