بلاگ

مراسم یادبود استاد مجدم

بسمه تعالی مراسم یادبود درگذشت استاد مجدم، روز پنجشنبه مورخ ۲۰ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ در مسجد جامع شهرک قدس به نشانی شهرک قدس (غرب)، ابتدای فاز ۳، خیابان شهید حسن سیف، مسجد جامع شهرک قدس منعقد می‌گردد. حضور شما سروران گرامی در این مراسم موجب شادی روح آن عزیز و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.

درگذشت استاد منصور مجدم

بسمه تعالی إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ بدینوسیله درگذشت استاد منصور مجدم را که ازاساتيد برجسته دوره‌های مدیریت اجرایی از ابتدای شکل‌گیری رشته مدیریت اجرایی در ایران بودند را به خانواده ايشان، جامعه مدیران و دانش آموختگان مدیریت تسلیت می‌گوييم. خداوند متعال ایشان را قرین رحمتش قراردهد. مراسم يادبود ايشان به اطلاع خواهد رسید.

دومین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار

دومین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار، به همت انجمن علمی بازاریابی ایران در تاریخ 18 بهمن 1397 در تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس مفتخریم به همراه تیمی متشکل از اساتید برجسته و فعال دانشگاههای سرآمد در حوزه مدیریت کشور، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری و تزریق آن به دنیای کسب و کار داشته باشیم و با برنامه ریزی یک رویداد بزرگ در راستای توسعه همه جانبه کشور حرکت کنیم لذا بدینوسیله از [...]

همایش پژوهش و مسئولیت‌ اجتماعی

فردا چهارشنبه ۹۷/۰۹/۲۸ "همایش پژوهش و مسئولیت‌ اجتماعی" و نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی در دانشگاه تربیت مدرس، سالن شهید چمران، ساعت 13:30-18 برگزار خواهد شد.خواهشمند است اعضای انجمن در صورت تمایل به حضور، به دفتر انجمن اطلاع دهند. کنداکتور برنامه تقدیم حضورتان می گردد:

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می کند

✅ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال را با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن ماه سال جاری برگزار و از پژوهشگران برتر حوزه فرهنگ و هنر تقدیر می نماید. دعوت می نماید تا آثار پژوهشی اعضای محترم انجمن را که در سه سال اخیر و به ویژه در موضوعات مرتبط با [...]

مسابقه علمی ماهیانه انجمن علمی بازاریابی ایران

✅طبق مصوبه هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران، مقرر شد در هر ماه یک مسابقه علمی میان اعضای انجمن برگزار شده و به سه نفر که بهترین پاسخ را ارائه کنند جوایزی تعلق گیرد. 🎯 مسابقه آذر ماه: 1-چگونه بازار خود را بخش بندی می کنیم؟ 2-تفاوت تحقیقات کیفی و کمی چیست؟ 3-تفاوت قیمت گذاری رسوخ در بازار با روش خامه گیری چیست؟ . 📣مهلت ارسال پاسخ ها تا 97/9/30 برندگان در پایان هفته اول ماه آینده مشخص خواهند شد. جایزه آذرماه: یک سال حق عضویت رایگان در [...]

بهره مندی اعضای فعال انجمن علمی بازاریابی ایران از حواله های تبلیغاتی فروشگاه های زنجیره ای رفاه

احتراماً به استحضار میرساند؛ "فروشگاههای زنجیره ای رفاه" با داشتن 235 شعبه در سراسر کشور و ماهانه 1میلیون و 800 هزار مشتری از دهک های درآمدی مختلف جامعه، توانسته است به فضای رسانه ای موثر در امر تبلیغات تبدیل گردد. در حال حاضر با تغییر وضعیت سهامداران و بهره مندی از جدیدترین متدهای روز فروشگاهی دنیا، فروشگاههای نسل نو رفاه در حال توسعه میباشند؛ که این امر منجر به افزایش رضایت و حجم خرید از این فروشگاه ها گردیده است. لذا [...]

آزمون تعیین صلاحیت مدرسین، مشاورین و محققین بازاریابی سال ۱۳۹۷

. بر اساس مجوز ارائه شده توسط وزارت علوم به انجمن علمی بازاریابی ایران، آزمون تعیین صلاحیت سال 1397 در تاریخ 21 دی ماه برگزار خواهد شد. شرایط و مراحل آزمون این آزمون از بین اعضای پیوسته انجمن صورت می­‌گیرد. لذا علاقمندان در ابتدا باید عضو انجمن باشند (در صورتیکه شرایط عضویت را دارا باشند با تماس با دفتر انجمن نسبت به عضویت اقدام کنند). لازم بذکر است عضویت در انجمن به معنای اخذ صلاحیت نیست بلکه اعضای انجمن در آزمون دو مرحله‌­ای [...]

پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با رویکرد بازار

طی توافقنامه ای، انجمن علمی بازاریابی ایران به عنوان حامی معنوی "پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با رویکرد بازار" برگزیده شد. مدیر آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر عنوان کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه می‌توانند مقاله خود را به دبیرخانه همایش به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، شماره ۲۴ یا به رایانامه hamayesh@kins.ir بفرستند. زینب حمیدی‌فر بیان‌کرد: نویسندگان می‌توانند درباره مدیـریت ریسک بـازار (ریسک‎های تحریم، نقدینگـی، سیاسی، نوسانات ارزی، سود بانکی، ارزش دارایی‎ها و...)، چـالش‎ها و فـرصت‎های ورود به بـازارهـای [...]

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور

اعضای انجمن علمی بازاریابی ایران از تسهیلات صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بهره‌مند می‌شوند. طی نامه ای، محمد جلالی، دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران، از انجمن علمی بازاریابی ایران برای مستند سازی اطلاعات برخی از اعضای انجمن در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور درخواست کرد. متن این نامه به شرح زیر است: "همانگونه که مستحضرید، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به عنوان نهاد حمایتی از پژوهشگران، فناوران و مخترعان اقدام به راه اندازی طرح های حمایتی [...]